سنجش پی سی

دانلود کتاب و جزوات, سوالات کنکور کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته کامپیوتر

سنجش پی سی

دانلود کتاب و جزوات, سوالات کنکور کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته کامپیوتر

اینترنت پس از تلویزیون به عنوان دومین پلتفورم رسانه‌ای دنیا

 مرکز PricewaterhouseCoopers بر اساس یک بررسی جدید اعلام کرد که رسانه‌های آنلاین تا پایان سال جاری میلادی از روزنامه‌ها پیشی می‌گیرند و پس از تلویزیون به عنوان دومین پلتفورم رسانه‌ای محبوب دنیا به کار می‌روند.


این مرکز پیش‌بینی کرده است که میزان پرداخت پول در دنیای رسانه‌های دیجیتال در سال 2014 میلادی 26 درصد از کل درآمدهای رسانه‌ای جهان را تشکل می‌دهد که این رقم برای سال 2009 تنها 19 درصد بوده است.


درآمد جهانی تبلیغات آنلاین شامل تبلیغات موبایلی در سال گذشته 2/24 میلیارد دلار محاسبه شد که پیش‌بینی می‌شود این رقم در سال 2014 میلادی به 4/34 میلیارد دلار برسد.


به نوشته روزنامه "وال استریت ژورنال"، تبلیغات موبایلی در عرصه جهانی طی سال گذشته درآمد 414 میلیون دلاری را کسب کرد که این رقم در سال 2014 به 6/1 میلیارد دلار خواهد رسید.


در این دوره زمانی از درآمدهای روزنامه‌های کاغذی کاسته می‌شود و در سال 2012 میلادی 19 درصد از کل درآمدهای تبلیغاتی صنعت جهانی رسانه به روزنامه‌های کاغذی اختصاص میابد.


طبق پیش‌بینی‌های انجام شده، درآمد جهانی روزنامه‌ها در سال 2014 به 9/31 میلیارد دلار می‌رسد که این رقم در سال 2009 میلادی 7/36 میلیارد دلار بوده است. لازم به ذکر است صنعت جهانی روزنامه‌نگاری در سال 2005 موفق به کسب درآمد 60 میلیارد دلاری شده بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد